^_^ it IS not jUsT cApturInG tHe imAGe ^_^

By: linda zainal

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  >  >>]    [Archive]
Thursday, 5-Jun-2008 04:26 Email | Share | | Bookmark
Bercuti di Sumedang, Bandung

naik Air Asia je
makan di restoran sunda
ikan leh berdiri
View all 6 photos...
Januari lepas aku ke Bandung cuti la kononnya..sebenarnya ikut family member ke sana sebab ada kenduri kahwen..pakcik member kawen orang sana so aku apa pagi sambil menyelam minum air la...perjalanan ke Sumedang jauh bangat..dari bandara di Bandung kami naik kereta mengharungi jalan yang macet (sesak) dan agak mencabar lalu lintasnya..hanya orang yang berani je leh bawak kereta kat bandung ni..trafik light seakan tiada fungsi pun...semua main redah je...ngeri gak la..cilok sana cilok sini..plakson (hon) mesti ada pada sesuatu kenderaan sebab kenderaan kat sini sikit2 bunyikan hon...tapi walaupun jalan macet dan kenderaannya kadang2 tak ikut peraturan jarang nampak eksiden kat sini...ini menunjukkan betapa cekapnya pemandu kat sini...satu lagi kalau tgk penunggang moto kat sini macam2 fesyen helmet diorang..ada yang macam topi besbol...sweater lak sampai ada yang macam nak daki gunung everest..hehehhe...tapi yang penting diorang ikut peraturan la kan...dah sampai bandung tapi mee bandung ngan air bandung takde pun..


Wednesday, 26-Dec-2007 10:10 Email | Share | | Bookmark
Sharina & Farizul Azrin (Bersanding)


make-up dan baju dari Butik Sazlees (slalu kuar dlm majalah pengantin)







Venue: Taiping, Perak
Date: 1 September 2007


Sunday, 25-Nov-2007 12:00 Email | Share | | Bookmark
Sharina (Berinai)











Saturday, 24-Nov-2007 05:24 Email | Share | | Bookmark
Sharina & Farizul Azrin (Nikah)

 
 
 
View all 8 photos...



Venue: Taiping, Perak
Date: 31 August 2007


Sunday, 18-Nov-2007 10:41 Email | Share | | Bookmark
Najihah & Hafiz (Bersanding)

 
 
 
View all 10 photos...




[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net